top of page

Wat zegt jouw klant


Vorige week weer een paar hele gave #workshops gegeven. Onderdeel van commercieel Groeien & Bloeien is vooral ook #luisteren naar de wens, het onderzoeken van de drijfveren en pijnpunten van je klant of doelgroep. Fijn om te zien dat de feedback van de deelnemers van de verschillende workshops grotendeels positief is en aan de wensen heeft voldaan. Een kleine greep aan reacties:

• Je presentatie was boeiend, helder en duidelijk

• De tips en trics die Sandor gaf waren goed, je merkt dat hij een ervaren (sales) man is die weet waar hij over spreekt

• een interessante presentatie met nuttige informatie

• waardevolle informatie opgestoken, Informatief en met veel voorbeelden. Goed antwoord op praktische vragen

• Mooi verhaal, met voldoende praktijkvoorbeelden

• Voorbeelden uit de praktijk en deze nader toegelicht welke helder over zijn gekomen

• Helder, goed gestructureerd verhaal

• praktische workshop, waarbij het vooral gaat over hoe je zaken aan kunt pakken

Welke feedback je #klanten ook geven; neem deze ter harte! Bekijk wat je kan verbeteren, waar zitten je leermomenten en wat zou je de volgende keer anders doen. Wat ik anders ga doen in de volgende sessie? Dat vertel ik je graag! Benieuwd? Stuur me dan een email naar info@nobo-online.nl

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page